3 Şubat 2016

Mini Kitaplar !!!


Her ne kadar sevsem de Can Yayınları'nın kitaplarını okumakta zorlanan biriyim (küçük punto, sayfa boşluğu azlığı) lakin bu mini kitapları görünce çok heyecanlandım. Hemen paylaşmak istedim, hatta geç bile kaldım.

Cep kitaplarını biliyoruz, tatillerde, otobüste metroda vs okumak için süperler. Boyutları dolayısıyla taşınabilirliği mükemmel normal kitaplara göre. Ancak cep kitaplarının en büyük artısı UCUZ olması, ülke cahilliğinin büyük bir kısmını cep yakan kitap fiyatlarına borçlu kimse inkar etmesin.



Bu mini kitaplar ise asrın projesi bence. Cep kitaplarının da ötesinde. Neden derseniz, birincisi tam metin, ikincisi puntosu normal kitabınki ile aynı, üçüncüsü o kadar küçük ki tek elle okumak mümkün, dördüncüsü kağıdı da kaliteli.



Gelgelelim UCUZ mu? HAYIR. Bence yine de ucuz değil 10 -11 lira civarında fiyatları. Tasarım ve patenti Hollanda'ya aitmiş, Yani Türkiye'de basılamıyor. Bu yüzden de pahalı hala. Ama yine de müthiş bir fikir.
 Şu an için 6 kitap var. Muhtemelen hepsini zaten okumuşsunuzdur. Ancak daha çok basılacakmış, zira proje tutmuş görünüyor. Bu beni epey sevindirdi. Avucumun içinden kitap okuyabilmek fikri harika, aksi takdirde ev dışında okuma imkanım olmuyor.

Görsellerin kaynağı ve daha fazla bilgi için bakabilirsiniz: 

4 yorum:

  1. Gercekten cok guzel bir konsept olmus, ben de cok begedim.

    YanıtlaSil
  2. Bunları Mephisto'da gördüm yılbaşında, fikir de, uygulama da harika. Bu eserleri okumamış ya da kocaman kitabını okumaya üşenen yeni nesil için de güzel hediye olurlar diye düşünmüştüm o zaman, hatta ben de Zweig'ın bu kitabını okumamıştım bak, hatırlattığın iyi oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu ben de okumadım, kitapçıda rastlarsam alacağım aklımda :)

      Sil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...