21 Şubat 2016

Peeling Önerisi: NIP+FAB SKIN Glycolic Scrub Fix


Yves rocher'nin meeeşşşuurrr.... kayısılı peelinginden daha iyi olduğunu düşündüğüm bir ürün bulmuş olabilirim. Kuru bir cilde sahibim ve ekseriyetle de kabuk kabuk dökülürüm. O yüzden peeling konusunda benden uzmanı yoktur herhalde. Zira birçok ürün denedim, şimdiye kadar en iyisi işte o kayısılı olandı benim için. Ta ki Nip+Fab glycolic scrub keşfedene kadar...


Bana göre ince ama sert taneli olmayan peeling zımbırtıları bir işe yaramıyor. En acımasız tabiri ile yüzümü yırtmıyorsa yani kısmen de olsa acı hissetmiyorsam o kabuk kabuklukların gittiğini düşünmüyorum. Yves Rocher'inki bu anlamda hem ince hem de yeteri kadar sert taneli olduğundan en iyisiydi. Bana göre tek sorunu taneleri barındıran krem kısmının cilt tarafından işlem bitesiye kadar oktan emilip gidiyor olmasıydı. Ben yüzüme krem sürmüyorum ki, başka bir amaç için yüzümü ovalıyorum,  niye emiliyorsun ? Yani daha temizliğim bitmeden nemlendiricimi sürmüş, olayı bitirmiş gibi hissediyordum. Ama bu ürün öyle değil.

"Ev sahibimiz dekoru bozarken :)"

Taneleri yeteri kadar ince ve sert. Yüzümü soyduğunu hissediyorum. Üstelik ötekisi gibi emilip gitmiyor da. İşlem bitince tonik ve nemlendirici faslına geçebiliyorum. 
Velhasıl kelam ben epey beğendim. Dünya para değil bir drugstore (türkçesi ne?) ürünü.
Watsons'da 34 ya da 36 liraya satılıyor  (indirimsiz)


Markanın sitesinde yazanlara göre: içerisinde %3 oranında glycolic asit ve salsilik asit varmış. Böylece temizliyor, aydınlatıyor ve cildi yeniliyormuş. Gözenekleri derinlemesine temizleyip, parlatıyor ve ilk kullanımdan itibaren kızarıklıkları gideriyormuş. Ha bunları yapıyor mu? bence hiç fen değil.
Kullanım talimatı ise şöyle: göz çevresinden uzak durarak nemli cilde nazikçe masaj yapın.
(bu nazikçe kısmı önemli, yüzünü paralamış biri olarak söylüyorum, cidden nazik olun) 
Ilık suyla durulayın, haftada 1-3 kez kullanabilirsiniz.

 

İçinden çıkan ürün de bu şekilde.


Resimde tanecikler görünüyor. Kokusu da fena değil.
Alternatif arayanlara duyurulur.


7 yorum:

  1. o güzel pisicikte beğenmiş ürünü sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. nereden alabiliriz canım bu ürünü?

    YanıtlaSil
  3. Bu Nip+Fab'in ürünleri baya iyi. Bunu da en yakın zaman da deneyeceğim.
    Bloguma beklerim: https://caganerkan.blogspot.com
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok harika bi ürün aşırı derecede beğendim ve sürekli almayı düşünüyorum neden die düşünseniz ; benim alın kısmımda hep sivilce çıkıyordu artık alışkanlık haline gelmiştir ama bu ürünü kullandıktan sonra hiç bişiy kalmadı

      Sil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...